tiistai 18. maaliskuuta 2014

Tavallinen tiistai ja venkuloiva uutuus

Tänään mulla oli vasta 11 meno, kun aamun kuvistunnilla oli mahollisuus itsenäiseen työskentelyyn ja sen jälkeen mulla olis ollu hypäri. Lopulta mulla oli siis vaan kaks tuntia koulua: enkkua ja bilsaa.


Enkun tunnilla tarkastettiin viime viikolla tehtyjä kuunteluja. Mulla oli ollu ilmiökurssin lopputapaaminen sen tunnin kanssa päällekkäin, joten en ollut ehtinyt tehä sitä kuuntelua kokonaan. Niiltä osin mitä olin tehny, meni tosi hyvin. Sain yhtä vailla täydet monivalinnoista ja avoimet kysymykset sain kokonaan oikein. :)



Näkymä enkun luokan ikkunasta ulos siitä kohti, missä istun.




Jaaaa sitten päivän asua. Sini-valkee ruutupaita, perus siniset farkut, ruskee vyö ja saappaat.


Hiukset koitti leikkiä jotain poninhännän tapasta töpsäkettä. Vähän aikaa sitten mun hiukset ei yltäny millään tavalla kiinni. Kyllä ne siitä kasvaa pikkuhiljaa..


Hiuksia piristämässä pörräs uus hiuskoriste. Ostin sen viime viikonloppuna Kuopion reissulta.



Tässä vielä saappaista tarkempaa kuvaa. Väitän, että tiiän jokasesta mun vaatteesta, mistä oon ne ostanu. Kenkien suhteen en voi sanoo samaa. Jos en ihan väärin muista niin ostin nää saappaat Aleksi13:sta.


Ihanan kuraset, kun otin kuvia heti kuhan vaan olin päässy koulusta (pyörällä) kotiin.




Ja tässä sit vyöstä vielä vähän tarkempaa kuvaa.




Paita Lindex
Farkut Sokos/B.Young
Kengät Aleksi 13 (?)
Vyö H&M
Hiuskukka H&M uusi (1e!)




Tarkkasilmäset varmaan saattaa huomata jo ylemmistä kuvista, että naamassa killuu jotain, mitä ei oo aiemmissa postauksissa näkyny. Mutta tosiaan Kuopion reissulla kävin nappaamassa snakebitesit takasin ja otinpa sitten vielä septuminkin nenään venkuloimaan. Venkuloimaan.. Siis mitä nää mun sanat tänään on? Kaikki kuitenkin varmaan tajus, mitä koitin sillä sanoo. En nyt jotenkin keksi mitään järkevämpää sanaa. Venkuloimaan. Mitä muutakaan septum voi tehä kuin venkuloida?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti