torstai 30. tammikuuta 2014

Höpötystä

Enää alle kuukausi ennen kuin lähen Floridaan, jee! Oon ehtiny jo suunnitella pakattavia tavaroita. Tai no, lähinnä vaatteita. Oon käyny viimeks Floridassa, kun olin suunnilleen 2-vuotias. En muista siitä reissusta mitään niin jännittää aika paljon. Käyään ainakin kattomassa NHL-peli ja kahen päivän reissulla Walt Disney World:ssä. Toivottavasti ois hyvät kelit!

Ei mulla oikeestaan ollu muuta asiaa enää. Paitsi, mietin jos alkasin vlogaamaan. Saa nähä miten toi ajatus kehittyy, että alotanko vai en. Mutta nyt vähän kuvia!


Talvi tuli ja ostin bussikortin, ettei tarvii tuolla jäätävässä ilmassa pyöräillä.


Itetehyt villasukat suojaa varpaita jäätymiseltä!


Tänään päällä tämmöstä. Paitsi tosta puuttuu villatakki.


Oon opetellu soittaa pianoo viimeaikoina ja osaan mm. tän biisin.


I can't hear you, lalalala! Pärpär..


Kivaa loppuviikkoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti