torstai 27. maaliskuuta 2014

Florida: kuvaoksennus


Kotiuduin noin kolme viikkoa sitten Floridasta ja nyt jaksoin tulla kertomaan siitä. Jet lag ei tuntunut Floridaan mennessä lainkaan, päästiin rytmiin tosi hyvin. Suomeen tullessa yöt meni sitten alkuun aika naurettavasti ja väsytti ihan kokoajan. Nyt on nukuttanut jonkun aikaa jo ihan normaalisti.


Lentokoneessa.


Lähdettiin matkaan Helsinki-Vantaan lentokentältä neljän hengen voimin. Mukana olivat lisäkseni äiti, isi ja poikaystävä. Poikaystäväni ei ollut koskaan ennen ollut ulkomailla tai lentokoneessa, joten hänelle kokemus oli varmasti todella jännittävä.


Tää kuva on otettu meiän asunnon takapihalta. Saatiin tuttujen kautta myynnissä oleva omakotitalo vuokralle. Oli ainakin paljon tilaa verrattuna johonkin hotellihuoneeseen


Kävin vähän kiikkumassa kävelymatkalla rannalle. Toi takana oleva vesi on "välivesi" ja siinä ei ole uimarantaa eli rannalle piti kävellä siltaa pitkin tuon lätäkön yli. Lätäkön takana on siis Atlantti.


Viidakkonainen, haha.


Kulutettiin Starbucksia ihan huolella. Joka kerta otettiin tollanen Strawberries and Cream juoma. Se on niiiin hyvää! Juotiin varmaan kymmenen tollasta. No ei ihan, mutta tosi paljon kuitenkin. Mun nimee ei osattu kirjottaa oikein vaan siitä tuli Rika.



Tässä mä pompin taas meiän takapihalla. Tällä kertaa keksin tosin kiivetä pöydälle. Tykkään muuten tosta mun paidasta ihan tosi paljon.


Mun vanhemmat pelaa golfia, joten käytiin poikaystävän kanssa yhden kierroksen verran roikkumassa mukana. Ajeltiin golfautoilla ja kuskattiin mun vanhempia niitten palloille ja passattiin niille mailoja. Oon itekkin joskus pelannu vähän golfia, joten mulle toi oli ihan tuttua hommaa, mutta poikaystävälle se oli ihan uusi kokemus.


Ja taas mä hypin sillä samalla pöydällä. Voi mua.


Tunnelmia Disney Worldista:










Ja sit tulikin jo lähdön aika. Yölliset maisemat lentokoneesta oli aika upeet. Tässä näkyy pala New Yorkia.


Loppukevennykseks (jos niin voi sanoo) vielä meiän silmienvärien vertailukuva. Molempien silmät on tosta keskikohalta aika samanväriset, mutta suurimman eron varmaan tekee noi mun tummansiniset reunukset. Jännää joo. Nyt lopetan tän höpinän.

Kivaa loppuviikkoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti