perjantai 21. maaliskuuta 2014

Käskytystä

Heii, täällä ollaan taas.

Tulin postaamaan toissapäiväset rytkyt, kun tuli napsittua kuvia. Nää mun asukuvat ei oo nyt kauheen laadukkaita, kun en jaksa raahata mun järkkäriä mukana. Nää on otettu poikaystävän pokkarilla eli laatu on sen mukasta verrattuna järkkäriin, mutta hyvinhän näistä selvää saa.

Toissapäivänä oli päällä valkonen neulospipo, nahkatakki, farkut, neule, jättilapaset ja niihin melkein mätsäävät tennarit sekä kaulahuivi, joka koittaa mätsätä farkkuihin ja tennareihin.

Tässä vielä ilman jättilapasia, koska ne on niin jätit, ettei tosta asusta muuta osaa kattookaan.


Pipo pöllitty äitiltä uusi
Kaulahuivi Citymarket
Nahkatakki Lindex
Neule Florida/ Papaya uusi
Farkut Cubus
Tennarit Citymarket (?)
Oon edelleen avuttoman huono näitten kenkien ostopaikkojen muistamisten kanssa.



Olin taiteillu mun otsahiukset tollaselle löysälle letille. Mun otsahiukset on sen verran ylikasvaneet, että ne ei yleensä halua asettua mitenkään kivasti. Pitäis varmaan joku päivä jaksaa vähän napsasta.



Tässä sitten ilman takkia, että saatte ihailla mun supersuloista pöllöneuletta. (Ihailkaa nyt sitten huolella, mua palelti ihan älyttömästi!) Ostin sen Floridan reissulta.

Oon ihan hulluna kaikkiin tämmösiin söpöihin pöllöjuttuihin. Yleensä kyllä korujen osalta, mutta tätä en voinut vastustaa, kun hintaakaan ei tainnut olla euroina kuin vitonen.



Tää on kuulemma taidekuva. Vähän taidetta siispä munkin blogiin. Nauttikaa.


Tästä tuli nyt kyllä hirvee käskytyspostaus, kun joka välissä käsken teidän nauttia tai ihailla tai jotain. Koittakaa kestää.

Jatketaanhan nyt kuitenkin samalla linjalla vielä näin lopussakin: Viettäkää hauska viikonloppu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti