keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Peer Gynt

Heii,


Mulla ei ollu tänää oikeeta koulua ku yks tunti, jonka jälkeen lähettiin bussilla kohti Helsinkiä. Niinku otsikosta saattaa arvata, käytiin kattomassa Peer Gynt. Sen oikee ensi-ilta on vasta perjantaina, mut tänään oli kenraaliharjotus. Kuvissa on taas ihana laatu, älkää välittäkö.

I had just one lesson today because after that we went to see a ballet performance. Name of that ballet was Peer Gynt. Peer Gynt's premiere will be at Friday but we were watching them to practice. Pictures are crappy, please don't mind.



Tässä mä oottelen et esitys jatkuis. En oo kauheen innostuneen näkönen kun univelka alko painamaan. Vähän saatoin ehkä torkkua esityksen lopussa..

Here I'm waiting for ballet to continue. I don't look very excited because I haven't slept much this week. I think I took a nap at the end of the ballet..



Jaaa sit vielä kuvia tiistailta, kun ootin bussia ja mulla oli tylsää.

Aaand here's some pictures from Tuesday. I was waiting for bus and got bored.


Taiteellinen kuva mun bussikortista, hah.

Very artistic picture of my bus card, hah.


Ja jotta tää postaus ei olis niin tylsä ja kuiva ja tyhmä niin tässä teille hymyilevä minä. Nauttikaa!

To make this post little less boring and stupid: Here I am smiling. Enjoy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti