tiistai 15. huhtikuuta 2014

Aina ei mee niinku strömsössä

Heii,

mulla ei oo oikeen mitään järkevää kirjotettavaa tai mitään kuviakaan, mut halusin kuitenkin tulla kirjottamaan.

Just nyt tuntuu vähän siltä, että kaikki kaatuu päälle. Oon henkisesti tosi tiukilla ja lisäks nukun huonosti niin oon kauheen huonolla tuulella. Sanoin tänään yhelle kaverille, että jos olisin aggressiivinen ihminen nii oisin löyny sitä. Ärsytti niiin paljon. Onnistun muutenki aika hyvin pilaamaan mun kaikki jutut, kun suutuspäissäni sanon kaikille, ettei kiinnosta.



Mun rakas mummo on ollu viime aikoina vähän väliä sairaalassa ja se on tosi huonossa kunnossa. Se on tosi raskasta mulle, koska oon viettäny tosi paljon aikaa mun mummon kanssa ja se on mulle älyttömän tärkee. Mummo on opettanu mulle vaikka mitä ja oon pystyny aina puhumaan sille kaikesta. Mummo on maailman nauravaisin ja herkin persoona, se aina huolehtii kaikkien asioista tosi paljon ja haluais vaan, että kaikilla on asiat hyvin. Lisäks mummo osaa tehä älyttömän hyvää ruokaa ja maailman parhaita lettuja.



En oikeen tiiä mitä pitäis tehä, kun mikään ei huvita. Mun kaikki aika menee aikalailla kouluun, syömiseen ja nukkumiseen.

Hirvee uliulivalitus-postaus, mut haluun tuua mun blogiin esille myös tätä mun elämän vähemmän täydellistä puolta.

Voimia muille vaikeitten asioitten kanssa taisteleville ja kivaa viikkoo kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti