tiistai 9. joulukuuta 2014

Joululahjalista part 2

Hei!


Viimekertasesta joululahjalistasta unohtu niin paljon kaikkee, mitä haluaisin saada, niin päätin tulla tekemään part kakkosen. Lätkäsen kuitenkin ensin tähän parit asukuvat, kun olin viikonloppuna juhlakuosissa.







Ja nyt niihin lahjatoiveisiin, mitä olin unohtanu viimeks laittaa. Kuvat on taas lainattu we♥it.com:sta lukuunottamatta puuterikuvaa, joka on suoraan Lumenen sivuilta.


1) Puuteri. Mun nykynen puuteri vetelee viimesiään, joten täydennys meikkivarastoihin olisi kohdallaan.




2) Pörrösukat. Annoin joskus Hemmon rikkoa yhet mun pörrösukista ja yhet oon hävittäny, joten mulla ei oo tällä hetkellä kun yhet pörrösukat, joita voin käyttää. Nekin alkaa olla vähän huonot jo. Mulla on aina varpaat jäässä, joten söpöt varpaanlämmittimet ois kivat.





3) Kosketusnäyttöhanskat! Oon kauheen puhelinriippuvainen ja käytän ulkonakin kokoajan puhelinta, ja sitten on luonnollisesti näpit ihan jäässä. Sormet kiittäis.






4) Sählymaila ja -pallo. Alotin monen vuoden haaveilun jälkeen sählyn ja ois ihan kiva saada oma maila ja pallo. Tällä hetkellä mulla on kaverilta lainassa kunnon retromaila. Oon kaikenlisäks right, joten aika harva omistaa sellasen mailan, mitä voisin lainailla.





5) Pyjama. Oikeestaan mun kaikki yöpaidat on muilta pöllittyjä, ihan tavallisia t-paitoja, joten olis kiva saada joku ihan oikee yökkäri.




6) Kuntosalikortti/kertalippuja. Meidän koulun kuntosali on ollu remontissa koko syksyn niin olis kiva päästä pitkästä aikaa salille. Oon kauheen nuuka, enkä raaski ite maksaa kuntosalilla käynnistä, mutta jos saisin lahjaksi edes kertalippuja salille niin tulisi varmasti käytettyä!





7) Kaukolaukaisin. Tuntuu aina kauheen kiusalliselta nakittaa joku kuvailemaan mua, joten kaukolaukaisin tulis tarpeeseen. Noi ylemmät peilin kautta otetut asukuvatkin olis paljon kivempia, jos olisin voinut ottaa ne kaukolaukaisinta apuna käyttäen.




8) Vaaka. Oi kyllä, luitte oikein: vaaka. Mulla on kyllä digitaalinen vaaka, mutta kun olisin tässä yhtenä päivänä pitkästä aikaa käynyt vaa'alla niin se ei näyttänytkään mitään elonmerkkejä täysistä paristoista huolimatta!




9) Samsung galaxy s4 tai s3. Hajotin mun puhelimen näytön tossa joitain viikkoja sitten, joten uus puhelin olis kiva. Tän joudun tosin varmaankin ostamaan itse. ;D


Mitähän tällä kertaa unohdin? En kyllä tuu enää tekemään part kolmosta, jos jotain vielä jäi.. Nää saa nyt riittää. Saa nähä, saanko ees mitään näistä.


Muistutan nyt vielä, että mulla instagramissa on edelleen meneillään December Photo Challenge ja mut löytää siis nimellä rriiqq. Käykää vakoilemassa!


Kivaa viikkoa ihanat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti